חק"ת - שלו"ם = בל"ק
חקת אות' תקח (עתיד), בלק אות' קבל (ציווי, הכנעה)
שמן (= שמי"ם)
למאור = זר"ע / עז"ר (בחי' שבת דעוה"ז, המשכת אורות משבת לשבוע הבא אחריו)
שמן למאור =667 = [דב' א,לב] ובדבר הזה אינכם מאמינם ביהוה אלהיכם (ומדובר באמונה שהיתה צריכה להיות ממילא, כי ראו וחוו את כל הטוב ובכ"ז אינם מאמינים; זו לא-אמונה כל כך על-הגיונית כמו האמונה הפשוטה עצמה... אולי בחי' קליפה קדמה לפרי, ומתוך כזה על-הגיון בכלים של תוהו יבוא לכלים של תיקון באמונה עילאה?) = 667
שמני מתברך משביעי
המשחה = משי"ח
שמן המשחה = 748 = שב"ת הוי"ה = עב סג מה בן קסא קמג קנא י-ה יןהוה ( ח ש"ק שמכוונים בטבילת שבת + הוי-ה --- סה"כ ט ש"ק) = זה כלל גדול בתורה = הבן יקיר לי אפרים (מתוך ירמ' לא,יט - נבואה לקיבוץ גלויות וגאולה אחרונה)
בחי'השבוע מתברכת מהשבת הבאה, בחי' שבת דעוה"ב
חקת אות' תקח (עתיד), בלק אות' קבל (ציווי, הכנעה)
שמן (= שמי"ם)
למאור = זר"ע / עז"ר (בחי' שבת דעוה"ז, המשכת אורות משבת לשבוע הבא אחריו)
שמן למאור =667 = [דב' א,לב] ובדבר הזה אינכם מאמינם ביהוה אלהיכם (ומדובר באמונה שהיתה צריכה להיות ממילא, כי ראו וחוו את כל הטוב ובכ"ז אינם מאמינים; זו לא-אמונה כל כך על-הגיונית כמו האמונה הפשוטה עצמה... אולי בחי' קליפה קדמה לפרי, ומתוך כזה על-הגיון בכלים של תוהו יבוא לכלים של תיקון באמונה עילאה?) = 667
שמני מתברך משביעי
המשחה = משי"ח
שמן המשחה = 748 = שב"ת הוי"ה = עב סג מה בן קסא קמג קנא י-ה יןהוה ( ח ש"ק שמכוונים בטבילת שבת + הוי-ה --- סה"כ ט ש"ק) = זה כלל גדול בתורה = הבן יקיר לי אפרים (מתוך ירמ' לא,יט - נבואה לקיבוץ גלויות וגאולה אחרונה)
בחי'השבוע מתברכת מהשבת הבאה, בחי' שבת דעוה"ב
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה