עת לכל חפץ וחפץ לכל זמן | |
בס"ד כי יש עת לכל חפץ וחפץ לכל זמן. כי "עת" בחינת תלם (בגי' עת=תלם) באשר העת הנו שביל המיועד מראש לאותו חפץ, וזה בחינת "אז" (עת=זא באתב"ש) הפוך, דהיינו הגיון הסיבה ומסובב באופן כזה שהמסובב קודם ומצריך את הסיבה, והעת בבחינת אשה המשתוקקת לזיווגה וממתינה לגאולתה בעתה, והבן. וישנו חפץ לכל זמן כי זמן בחינת הזמנה, פתיחת שערים לחפץ אשר יבוא להתכנס בין עמודיהם, ואז אותה הגשמה של החפץ אינה תלויה כי אם בחפץ עצמו כי הזמן בבחינת הזמנה בלתי-מופסקת והכל תלוי בחפץ בהשתדלותו לעלות עד איפה שהשערים פתוחים בשבילו בבחינת השיבנו אליך, וכשהחפץ נדזמן בשערים הוא בבחינת ונשובה, חדש ימינו כקדם. |
אוסף בלתי מאורגן, בלתי שונן, בלתי מוגה, בלתי מסונן, של רעיונות פתאומיים, ניצוצות כבי' אקראיים, מספרים גולמיים וקישורים לאו דוקא ראוים עם ציטוטים קטנים וחומר למחשבה, שמהוים מפתחות ללימודים שלנו השמחים, באהלינו הגלילי ובארמונות שפתי מבשר ע"ר בערוצים שונים. www.eduplanet.net
AbracaAdabrá.Ediciones
יום ראשון, 11 בינואר 2009
עת לכל חפץ וחפץ לכל זמן
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה