AbracaAdabrá.Ediciones

יום שני, 30 ביולי 2012

טיוטה יקרה בענין הכנעה הבדלה המתקה בעולם הbusiness בעידן שלנו

I just found myself studying the ineludible process of a succesful internet business, synthetized in the concept-words:
Content --> Traffic --> PreSell --> Monetize
ואז הבנתי משהו מדהים:
דרך גשר השלב השני, השלב הראשון בא לידי מימושו בשלשי. התוכן, שהיה מקודם בבחינת ערבוו בלתי יעיל של דברים שונים, לפתע תופס צורה אחרי שיש תנועה הצופה במיקומו, ומתממש בשלב הטרום-מכירה, הוא שלב בניית התדמית הערכית הנראית לכל ואשר קהל היעד מסוגל להבינה.
התנועה (בשלב השני) של מבקרי התוכן (הנוצר או נזרע בשלב הראשון) יוצרת יחס מתח בין הצופים (הקהל הרחב) לבין הנצפה (התוכן ה"נמכר"), המגיע למימושו בשלב הרביעי של "מימוש כספי" כביכול.

הבה נחשוב ונפתח איך ארבעת השלבים האלו, באופן ברור ללא ספק, מתקשרים ישירות, אחד על אחד, לארבעת השלבים הכנעה - הבדלה - המתקה - עצמות שבפירוש מוה"ר יצחק גינזבורג למערכת הבסיסית יסוד החסידות של הבעש"ט של הכנעה - הבדלה - המתקה.

אין תגובות: