AbracaAdabrá.Ediciones

יום ראשון, 25 בינואר 2015

גלם בשלח ב

בשלח, עליה ב, גבורה בשבוע. שמ' יד,יג: "ויאמר משה אל העם: אל תיראו. התיצבו וראו את ישועת י-הוה אשר יעשה לכם היום. כי כאשר ראיתם את מצרים היום, לא תספו לראתם עוד עד עולם".

התיצבו וראו את ישועת י-הוה אשר יעשה לכם היום = 2976 = [מ"ב ב,ח] "ויקח אליהו את אדרתו ויגלם, ויכה את המים ויחצו הנה והנה, ויעברו שניהם בחרבה" = [ירמ' כט,יג] "ובקשתם אתי, ומצאתם כי תדרשני (תדרשוני) בכל לבבכם" = (ירמ' יא,ה) "למען הקים את השבועה אשר נשבעתי לאבותיכם" = (נחמ' ט,כה) "ויירשו בתים מלאים כל טוב, ברות חצובים, כרמים וזיתים ועץ מאכל" 

התיצבו וראו = 726 = [יש' ה,כא] "הוי חכמים בעיניהם, ונגד פניהם נבנים (נבונים)" = [תהי' קיח,ט] "טוב לחסות בי-הוה מבטח בנדיבים"

ישועת י-הוה = 812 = (ברא' מה,ב) "וישמעו מצרים" = (במ' יח,לא) "חלף עבדתכם באהל מועד" = (דב' א,כה) "ויקחו בידם מפרי הארץ" = (יש' לג,טו) "ודבר (ודובר) מישרים" = (ירמ' לב,לז) "והשבתים (והושבתים) לבטח" = (דה"א כט,כ) "ברכו נא את י-הוה א-להיכם" = (דה"ב ז,יז) "ולעשות" = (תהי' קד,לא) "ישמח י-הוה במעשיו" = (איוב ה,ד) "ירחקו בניו מישע" = (מש' כד,כח) "בשפתיך" = (שה"ש ג,א) "בקשתי" 

כי אשר ראיתם את מצרים היום, לא תספו לראתם עוד עד עולם = 3572 = [עמוס ח,יא] "הנה ימים באים, נאם אדנ-י י-הוה, והשלחתי רעב בארץ: לא רעב ללחם ולא צמא למים, כי אם לשמע את דברי י-הוה" = (תהי' עא,טו) "יספר צדקתך, כל היום תשועתך, כי לא ידעתי ספרות" 






אין תגובות: