AbracaAdabrá.Ediciones

יום שלישי, 31 במרץ 2015

גלם פסח ב, גבורה בחג

מהקריאה לפסח, יום ב, גבורה בחג. ויק' כב,לג: "המוציא אתכם מארץ מצרים להיות לכם לאלהים, אני י-הוה".

המוציא אתכם מארץ מצרים להיות לכם לאלהים, אני י-הוה = 2068 = [מש' יא,י] "בטוב צדיקים תעלץ קריה, ובאבד רשעים רנה" = [אסתר ח,טז] "ליהודים היתה אורה ושמחה וששן ויקר" = [עזרא י,ז] "ויעבירו קול ביהודה וירושלם, לכל בני הגולה, להקבץ ירושלם" = (שמ' ו,ד) "וגם הקמתי את בריתי אתם" = (דב' לא,ג) "הוא ישמיד את הגוים האלה מלפניך, וירשתם" = (שופ' ד,טו) "ויהם י-הוה את סיסרא ואת כל הרכב ואת כל המחנה" = (יח' כ,ה) "ואשא ידי לזרע בית יעקב ואודע להם בארץ מצרים" = (זכ' ז,ז) "בהיות ירושלם ישבת ושלוה" = (קו' ג,ז) "עת לקרוע ועת לתפור" = (נחמ' ז,טז) "שש מאות עשרים ושמנה" {חלופי ספרות של 2068}

להיות לכם לאלהים, אני י-הוה = 744 = [תהי' קטו,יד] "יסף י-הוה עליכם, עליכם ועל בניכם" = (שמ' א,א) "איש וביתו באו" = (שמ' ל,לא) "לי, לדרתיכם" = (שמ' לד,כ) "ולא יראו פני ריקם" = (ויק' כב,כז) "לקרבן, אשה לי-הוה" = (ויק' כה,לה) "ומטה ידו עמך, והחזקת בו" = (במ' לה,כח) "אל ארץ אחזתו" = (יהו' ה,ה) "וכל העם הילדים (הילודים) במדבר, בדרך" = (שופ' ד,ו) "ותשלח" = (יש' ד,א) "חרפתנו" = (יש' כא,ו) "אשר יראה, יגיד" = (יח' ד,יז) "ונשמו איש ואחיו" = (יח' לו,לה) "הארץ הזו, הנשמה" = (דה"א כח,ו) "ויאמר לי שלמה בנך" = (דה"א כח,כ) "ויאמר דויד לשלמה בנו" = (מלא' ג,י) "ויהי טרף בביתי" = (תהי' כט,ז) "להבות אש" = (תהי' לז,יד) "ישרי דרך" = (תהי' עז,טו) "הודעת בעמים עזך" = (תהי' עח,נה) "ויגרש מפניהם" = (תהי' קיט,צז) "היא שיחתי" = (תהי' קנ,ה) "הללוהו בצלצלי שמע" = (אסתר א,כב) "וישלח ספרים" = (נחמ' י,לט) "לבית האוצר"










אין תגובות: