AbracaAdabrá.Ediciones

יום שישי, 10 ביולי 2009

עוד סביב הגאולה הקרובה בע"ה

בס"ד

אגב הלימוד שבאתר http://m424.com/about_us1.htm

יחזקאל לג (ציטוט מהאתר הנ"ל בצבע ירוק)
)
לב וְהָעֹלָה, עַל-רוּחֲכֶם--הָיוֹ, לֹא תִהְיֶה: אֲשֶׁר אַתֶּם אֹמְרִים, נִהְיֶה כַגּוֹיִם כְּמִשְׁפְּחוֹת הָאֲרָצוֹת--לְשָׁרֵת, עֵץ וָאָבֶן. לג חַי-אָנִי, נְאֻם אֲדֹנָי ה': אִם-לֹא בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה--אֶמְלוֹךְ עֲלֵיכֶם. לד וְהוֹצֵאתִי אֶתְכֶם, מִן-הָעַמִּים, וְקִבַּצְתִּי אֶתְכֶם, מִן-הָאֲרָצוֹת אֲשֶׁר נְפוֹצֹתֶם בָּם--בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה. לה וְהֵבֵאתִי אֶתְכֶם, אֶל-מִדְבַּר הָעַמִּים; וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתְּכֶם שָׁם, פָּנִים אֶל-פָּנִים. לו כַּאֲשֶׁר נִשְׁפַּטְתִּי אֶת-אֲבוֹתֵיכֶם, בְּמִדְבַּר אֶרֶץ מִצְרָיִם--כֵּן אִשָּׁפֵט אִתְּכֶם, נְאֻם אֲדֹנָי ִה'. לז וְהַעֲבַרְתִּי אֶתְכֶם, תַּחַת הַשָּׁבֶט; וְהֵבֵאתִי אֶתְכֶם, בְּמָסֹרֶת הַבְּרִית. לח וּבָרוֹתִי מִכֶּם, הַמֹּרְדִים וְהַפּוֹשְׁעִים בִּי--מֵאֶרֶץ מְגוּרֵיהֶם אוֹצִיא אוֹתָם, וְאֶל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל לֹא יָבוֹא; וִידַעְתֶּם, כִּי-אֲנִי ה’.

(יחזקאל פרק כ', פסוקים ל"ב – ל"ח)

ה' מזהיר פה מראש שקיבוץ הגלויות חזרה לארץ ישראל והגאולה המסיימת הסופית, הנוכחית – תבוא בדרך של "יד חזקה ובזרוע נטויה ובחמה שפוכה"! כפי שהיה גם בגאולת מצרים, גם שם העם זעק מצרות, אבל כאשר בא משה – העם לא הקשיב לו, מרד ורצה לחזור לעבדות פרעה!

(סוף הציטוט)



יחזקאל לג

בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה = 979 = [תהילים קו, כה] וירגנו באהליהם לא שמעו בקול יהוה (מצודת דוד: לא שמעו - לא האמינו בקול דברו ; מצודת ציון: וירגנו - ענין תלונה ותרעומות כמו דברי נרגן (משלי יח)) = חמץ שעבר עליו הפסח = שאו נס הרימו קול הניפו יד [ישע' יג,ב: עַל הַר-נִשְׁפֶּה שְׂאוּ-נֵס, הָרִימוּ קוֹל לָהֶם; הָנִיפוּ יָד, וְיָבֹאוּ פִּתְחֵי נְדִיבִים] = וַיָּשֶם יְהוָֹה לְקַיִן אוֹת = = מקור הברכות = בשעה טובה ומוצלחת = לְיִרְאֵי יְהוָה וּלְחשְׁבֵי שְׁמוֹ [מלאכי ג,טז: אָז נִדְבְּרוּ יִרְאֵי יְהוָה, אִישׁ אֶל-רֵעֵהוּ; וַיַּקְשֵׁב יְהוָה, וַיִּשְׁמָע, וַיִּכָּתֵב סֵפֶר זִכָּרוֹן לְפָנָיו לְיִרְאֵי יְהוָה, וּלְחֹשְׁבֵי שְׁמוֹ ]

--------------------------------

ז חֶרֶב, עוּרִי עַל-רֹעִי וְעַל-גֶּבֶר עֲמִיתִי--נְאֻם, ה’ צְבָאוֹת; הַךְ אֶת-הָרֹעֶה וּתְפוּצֶיןָ הַצֹּאן, וַהֲשִׁבֹתִי יָדִי עַל-הַצֹּעֲרִים. ח וְהָיָה בְכָל-הָאָרֶץ, נְאֻם-ה’, פִּי-שְׁנַיִם בָּהּ, יִכָּרְתוּ יִגְוָעוּ; וְהַשְּׁלִשִׁית, יִוָּתֶר בָּהּ. ט וְהֵבֵאתִי אֶת-הַשְּׁלִשִׁית, בָּאֵשׁ, וּצְרַפְתִּים כִּצְרֹף אֶת-הַכֶּסֶף, וּבְחַנְתִּים כִּבְחֹן אֶת-הַזָּהָב; הוּא יִקְרָא בִשְׁמִי, וַאֲנִי אֶעֱנֶה אֹתוֹ--אָמַרְתִּי עַמִּי הוּא, וְהוּא יֹאמַר ה’ אֱלֹקי. {פ} (זכריה פרק י"ג, פסוקים ז – ט)

מראש מזהיר ה' שבגאולה הקרבה יושמדו שני שליש מן העם ומהשליש שיותר – ה' יעשה זיקוק ורק חלק מתוך שליש האוכלוסיה, ישאר בפועל לזמן הגאולה!

מי ישאר? " הוּא יִקְרָא בִשְׁמִי " ,"בשמי", ולא בשם הרבנים, בשם המפלגות ה"דתיות" וכו': רק מי שיבקש את מי שהקב"ה בחר – במשיח!

(סוף ציטוט)

הוא יקרא בשמי = 675 = דין תורה = ושלל לא יחסר = טובת מראה הוא = כי הגיד להם אשר הוא יהודי = אל יצא איש ממקומו = ויעל עלת במזבח = הורידו לאיש מנחה


אין תגובות: