AbracaAdabrá.Ediciones

יום שני, 27 ביולי 2009

השם הקדוש בן כ"ב אתוון - לימוד בשלב רק התחלתי

בס"ד

מתוך ספר "קול ה' בכח" של רב האי גאון, מצוטט באתר kamea-kabala.com
(הציטוטים ב
צבע זה)

"אנקת"ם ,פסת"ם, פספסי"ם, דיונסי"ם"
הם שמות קדש – צפנים בעלי תדר רוחני גבוה היוצאים מצרופי אותיות שמוצאם מ"ברכת הכהנים" אותם ביאר רבנו "האי גאון" בספרו "קול ה' בכח":
"והם המקובלים איש מפי איש עד משה רבינו ע"ה"

אנקת"ם – למילוי משאלות ולקיבול תפילות.
אנקת"ם = 591 = כל ישראל = לא ידע דבר רע = קשה לכעוס = שובר גלים = תקופה = בעל החלמות = הַמַּיִם הַמְאָרְרִים = זיווג עיבור הריון
= [איכה ג, ג] אך בי ישב יהפך ידו כל־היום

פסת"ם – לפרנסה ולמזונות ברווח.
פסת"ם = 580 = \י' פעמים ח"ן\ = טובים השנים מן האחד = יין קפריסין = מזור ומרפא = ממתק = עשיר = פדיון נפש = חיצוניות = עתיק = תפילין = עד הר הא-להים חרב = דור שלם (פירוט של "כל ישראל" בשם אנקת"ם) = גשמי ברכה = פשר = שרף = ל"ף ל"ת 'ם (מילוי של א'ד'ם) = חֻצָה מַלְאֲכֵי שָׁלוֹם = כי אתה ה' מחסי = לא יכבה נרו לעולם ועד \\\\ ראה לימוד זה \\\
= [תהילים קלח, א] לדוד אודך בכל־לבי נגד אלהים אזמרך


פספסי"ם – למצא חן בעיני כל רואיך ולהצלחה.

פספסי"ם = 330 = צמר = בצלמו בצלם = א-להי הא-להים ואדוני האדונים = אהרן ובניו = אלפי רבבה = בגיל ורעדה = בדחילו ורחימו = בן לאברהם = ברוך א-להינו = גילו ברעדה = ולא ילמדו עוד מלחמה = יום זה מכובד מכל ימים = יקבץ נדחינו = כבודו במקומו מנח = כי צדיק יהגה חכמה = להניח ברכה = לכפר = לריח ניחוח = עינא פקיחא = פרים


דיונסי"ם – לבקשת צרכים ומשאלות אישיים המתעכבים.

דיונסי"ם = 180 = בעלי חיים = מסעי = כסף וזהב = נביא זעם = פנים = עינים = נכנס = המכפלה = יציע (בנין הצמוד לקירותיו של בית המקדש) = מ"ם יו"ד מ"ם = א אד אדם + מ דם אדם = נע ונד = הַגְמִיאִינִי נָא

אנקת״ם פסת״ם = 1171 = חֲמֻשִׁים לִפְנֵי בְּנֵי יִשְרָאֵל = וְאוֹרוֹ עַל-כַּנְפוֹת הָאָרֶץ = אֵין כֶּסֶף לא נֶחְשָׁב בִּימֵי שְׁלמה לִמְאוּמָה
= [איוב לד, לא] כי־אל־אל האמר נשאתי לא אחבל
= [איוב מ, יז] יחפץ זנבו כמו־ארז גידי פחדו ישרגו
= [ישעיהו מט, יז] מהרו בניך מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
= [תהילים עב, יב] כי־יציל אביון משוע ועני ואין־עזר לו

פספסי"ם דיונסי"ם = 510 = שיר = קפריסין = תפל = חסיתי בך = דורש = כלנית =
= [תהילים קלו, ג] הודו לאדני האדנים כי לעולם חסדו

אנקת״ם פסת״ם פספסי"ם דיונסי"ם = 1681 = הנה-לא-ינום-ולא-ישן-שומר-ישראל = וָאֶעֱבר עָלַיִךְ וָאֶרְאֵךְ מִתְבּוֹסֶסֶת בְּדָמָיִךְ
= [דברי הימים ב׳ כד, ב] ויעש יואש הישר בעיני יהוה כל־ימי יהוידע הכהן
= [ישעיהו מב, כג] מי בכם יאזין זאת יקשב וישמע לאחור
= [משלי א, ל] לא־אבו לעצתי נאצו כל־תוכחתי
= [משלי טו, יח] איש חמה יגרה מדון וארך אפים ישקיט ריב
= [נחום א, ב] אל קנוא ונקם יהוה נקם יהוה ובעל חמה נקם יהוה לצריו ונוטר הוא לאיביו
= [שמואל ב׳ כב, כד] ואהיה תמים לו ואשתמרה מעוני
= [תהילים עח, לד] אם־הרגם ודרשוהו ושבו ושחרו־אל




הקמעים מהווים כלי קיבול לכל הצרכים להם אנו משתוקקים. הם יוצרים חיבור ופעולה אנרגטית למימוש בקשותינו ורצונותינו והם כוללים צרופי שמות ("צפנים") וחותמים, שבכחם להפעיל על הנושא אותם, את השפע האלוהי לאותו צורך לו אנו זקוקים. הקמיע מחבר אותנו למקור כח, שבאמצעותו מקבלים את כל הטוב שבבריאה תוך שיפור מצבנו החומרי והרגשי. הקמיע כמקור כח בפני עצמו מוצע על "אבן" שהינה תשתית אנרגטית, כלי קיבול בעל עוצמה לכשעצמה.





אין תגובות: