AbracaAdabrá.Ediciones

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

גלם וזאת הברכה ז

וזאת הברכה, עליה ז, מלכות בשבוע. דב' לד,ט: "ויהושע בן נון מלא רוח חכמה, כי סמך משה את ידיו עליו; וישמעו אליו בני ישראל, ויעשו כאשר צוה י-הוה את משה".

מלא רוח חכמה = 358 = משיח = (ברא' ב,יא) "שם האחד" = (ברא' מו,כג) "חשים" (חושים) = (דב' כ,ב) "ודבר אל העם" = (יש' מב,יג) "י-הוה כגבור יצא" 

סמך משה את ידיו עליו = 1012 = (ברא' טו,י) "לקראת רעהו" = (שמ' ז,ב) "אתה תדבר" = (במ' י,א) "לא אלך כי אם אל ארצי ואל מולדתי" = (יש' ס,טו) "ושמתיך לגאון עולם" = (יש' כט,יט) "בקדוש ישראל יגילו" = (ירמ' יג,כג) "גם אתם תוכלו להיטיב" = (עזרא ב,ב) "אנשי עם ישראל"

וישמעו אליו בני ישראל = 1082 = {סוד + סמך משה את ידיו עליו} = (ברא' מב,א) "למה תתראו" = (דב' יח,יח) "ונתתי דברי" = (ש"א כט,ז) "ולא תעשה רע" = (יש' יח,ז) "אל מקום שם י-הוה צבאו-ת" = (יח' ל,יג) "ונתתי יראה" 

ויעשו כאשר צוה י-הוה את משה = 1786 = (במ' כב,ו) "את אשר תברך, מברך" 



ויהושע בן נון מלא רוח חכמה, כי סמך משה את ידיו עליו; וישמעו אליו בני ישראל, ויעשו כאשר צוה י-הוה את משה = 4283 = 

3 . וַיֹּאמֶר, אֵלַי, בֶּן-אָדָם, הָעֲצָמוֹת הָאֵלֶּה כָּל-בֵּית יִשְׂרָאֵל הֵמָּה; הִנֵּה אֹמְרִים, יָבְשׁוּ עַצְמוֹתֵינוּ וְאָבְדָה תִקְוָתֵנוּ--נִגְזַרְנוּ לָנוּ. (יחזקאל, לז,יא)
4 . וַיָּבוֹא, אֶל-שַׁעַר אֲשֶׁר פָּנָיו דֶּרֶךְ הַקָּדִימָה, וַיַּעַל, בְּמַעֲלוֹתָו; וַיָּמָד אֶת-סַף הַשַּׁעַר, קָנֶה אֶחָד רֹחַב, וְאֵת סַף אֶחָד, קָנֶה אֶחָד רֹחַב. (יחזקאל, מ,ו)
5 . עַד-הַגְּבוּל שִׁלְּחוּךָ, כֹּל אַנְשֵׁי בְרִיתֶךָ--הִשִּׁיאוּךָ יָכְלוּ לְךָ, אַנְשֵׁי שְׁלֹמֶךָ; לַחְמְךָ, יָשִׂימוּ מָזוֹר תַּחְתֶּיךָ--אֵין תְּבוּנָה, בּוֹ. (עובדיה, א,ז)





ודוקא לא נולדת צדיק כי היה עליך לסלול דרך לאחרים הבאים אחריך עד המעגל השביעי (עד החבר של החבר של החבר של החבר של החבר של החבר שלך - בדיוק, מכלול אותם שבעה מעגלים אשר המדע החברתית בת ימינו מגדירה כוללים את כל האנושות, תתחיל ממי שתתחיל, ועל נתון זה מבוסס פייסבוק, למשל), כפי שנודע אשר שבע יפול צדיק וקם (כדברי מש' כד,טו). 
















אין תגובות: