AbracaAdabrá.Ediciones

יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

האזינו עליה ב

האזינו, עליה ב, גבורה בשבוע. דב' לב,יב: "י-הוה בדד ינחנו, ואין עמו אל נכר".

י-הוה בדד ינחנו, ואין עמו אל נכר = 644 = (ברא' א,כז) "ברא אתם" = (ברא' ד,ח) "ויקם קין אל הבל אחיו ויהרגהו" = (שמ' ו,ט) "מקצר רוח" = (שמ' לב,ל) "ועתה אעלה אל י-הוה" = (שמ' לח,ח) "פתח אהל מועד" = (שופ' יז,ח) "באשר ימצא" = (ש"ב כד,א) "לחרות" (lajarot) = (מ"ב כג,כג) "לי-הוה בירושלם" = (ירמ' יב,טו) "ואיש לארצו" = (יואל ב,יג) "הוא ארך אפים ורב חסד" = (עמוס ד,א) "שמעו הדבר הזה" = (דה"א כט,ה) "למלאות ידו היום לי-הוה" = (דה"ב לו,יג) "אל י-הוה א-להי ישראל" = (תהי' כד,ז) "פתחי עולם" = (תהי' מו,ז) "נתן בקולו" = (תהי' נא,יג) "ורוח קדשך" = (נחמ' יב,מג) "ויזבחו ביום ההוא זבחים גדולים וישמחו"

י-הוה בדד ינחנו = 160 = (ברא' יז,ב) "ביני ובינך" = (ברא' מד,ח) "כסף" = (שמ' ג,ו) "אנכי א-להי אביך" = (שמ' י,יט) "חזק מאד" = (שמ' כא,כח) "נקי" = (ויק' כה,מ) "יהיה עמך" = (דב' ג,יח) "כל בני חיל" = (דב' י,כא) "עיניך" = (דב' לג,יט) "עמים" = (ש"א ט,י) "לכה נלכה" = (מ"ב ו,כו) "אדני המלך" = (יש' נג,י) "בידו יצלח" = (יח' לו,לו) "וידעו הגוים" = (תהי' יז,ח) "יודו לי-הוה חסדו" = (איוב ה,יט) "יצילך" = (איוב לא,כה) "מצאה ידי" = (איוב לז,כד) "כל חכמי לב" = (שה"ש ב,ח) "קול דודי" 

ואין עמו אל נכר = 484 = (תהי' קיח,כח) "א-לי אתה ואודך" = (מש' כח,ה) "ומבקשי י-הוה" = (קו' א,ד) "דור הלך ודור בא" = (יונה ד,ב) "ונחם על הרעה" = עתיד = תלמיד = (זכ' יג,ג) "כי ינבא איש עוד" = (יש' ס,ט) "להביא בניך מרחוק" = (ש"ב יב,ג) "חטאתי לי-הוה"















אין תגובות: