AbracaAdabrá.Ediciones

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

גלם ויחי ו

ויחי, עליה ו, יסוד בשבוע. ברא' נ,יט: "ויאמר אלהם יוסף: אל תיראו; כי התחת א-להים אני?".

ויאמר אלהם יוסף: אל תיראו; כי התחת א-להים אני = 2127 = [ש"א ג,כ] "וידע כל ישראל מדן ועד באר שבע כי נאמן שמואל לנביא לי-הוה" = [מיכה ז,טו] "כיום צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות" = [מש' ט,טו] "לקרא לעברי דרך, המישרים ארחותם" 

אל תיראו; כי התחת א-להים אני = 1638 = [מש' יב,יד] "מפרי פי איש ישבע טוב, וגמול ידי אדם ישוב (ישיב) עליו" = (יהו' כד,כב) "כי אתם בחרתם לכם את י-הוה" = (ירמ' נא,כד) "ושלמתי לבבל ולכל יושבי כשדים" = (יש' ט,א) "ראו אור גדול ישבי בארץ צלמות" = (דה"א יז,כא) "גוי אחד בארץ אשר הלך הא-להים לפדות לו עם" = (מש' יז,ו) "ותפארת בנים אבותם" = (אסתר ב,ה) "בין יאיר בן שמעי בן קיש איש ימיני" 

כי התחת א-להים אני = 990 = מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא = משיח בן יוסף משיח בן דוד = (ברא' כו,ה) "משמרתי" = (דב' ז,י) "ומשלם לשנאיו אל פניו" = (יהו' ב,יב) "כי עשיתי עמכם" = (יהו' ה,יד) "ויפל יהושע אל פניו ארצה" = (ש"א י,יב) "על כן היתה למשל" = (ירמ' מט,יח) "כמהפכת סדם ועמרה" = (יח' מד,יא) "משרתים" = (יח' מד,טו) "לשרתני" = (תהי' כז,ח) "את פניך י-הוה אבקש" = (תהי' עה,ג) "מישרים אשפט" = (איוב לח,לו) "או מי נתן לשכוי בינה" = (מש' יב,יא) "ומרדף ריקים חסר לב" 



אין תגובות: