AbracaAdabrá.Ediciones

יום ראשון, 11 בינואר 2009

בענין "צדק לפניו יהלך וישם לדרך פעמיו" (תהילים פה,יד) לפיזור פקקים וכו' -- וכן בענין ברית-תורה-מצוות-חפה כנגד שאר-כסות-עונה-שמע ישראל וגו'

בענין
"צדק לפניו יהלך וישם לדרך פעמיו" (תהילים פה,יד) לפיזור פקקים וכו' --
וכן בענין ברית-תורה-מצוות-חפה כנגד שאר-כסות-עונה-שמע ישראל וגו'
פורסם על ידי EduPlanet Rectorate (daniEl I. Ginerman) בתאריך Wednesday, 26 March 2008, 03:08 PM
 

בס"ד

הפסוק
"צדק לפניו יהלך וישם לדרך פעמיו" (תהילים פה,יד) [לאומרו ג' פעמים להפריש
כסף לצדקה] הוא סגולה מוכחת לפיזור פקקים וכן לפיזור כל דבר המעכב את האדם
בדרכו [וברור לי שה"סגולה המוכחת" פועלת בהתאם לרמת התיקון של המודעות
הטבעית באדם]. ובכן:

"צדק לפניו יהלך וישם לדרך פעמיו" (תהילים
פה,יד) = 1251 = 3 * זית = (תהילים לג,יג) "משמים הביט הוי'ה ראה את כל
בני האדם" = (בראשית לט,יח) "ויהי כהרימי קולי ואקרא ויעזב בגדו אצלי וינס
החוצה"

"ויהי בהרימי קולי ואקרא" = 752 = 2 * שלום (שלום למעלה, שלום למטה - אצל הבורא ואצל הבריות)

אז וכו' "וינס החוצה" ("וינס" מלשון נסיון לו, ואם יזכה אז גם נס) = עמלק
(=דולר =מס הכנסה וכו') (כי הצדיק יסוד עולם נחלץ מתוך הרשע בשלום ולשלום,
בנס אף בנסיונות הראויים להשלמת תיקונו; וזה דוקא הנסיון שבא על יוסף באשר
היה מסלסל בשעריו וכו')



אם כן, כאשר "וינס החוצה", ברור ומבורך שצדק יהלך לפניו ו'




זה עדיין קשור לפסח –
"כי ברח העם"
כי ברח העם = שנ"ה = בורא עולם

ככל הגוים (ככל = 70, הגוים = 64, ככל הגוים = סוד דין) = 134 = 2 * בינה וכו'





בענין ברכת "שלום זכר": שתזכה להכניסו לברית, ולגדלו לתורה למצוות לחפה ולמעשים טובים

ברית כנגד שאר (שאר בשרו לברית שבבשר, וכן שארית נחלתו -אל תקרי שארית אלא ראשית, ותראה נחלה מהי בהמשך)
תורה כנגד כסות: העסק בתורה בעוה"ז מקנה מלבושים לנשמה לעוה"ב כדברי הזוה"ק
מצוות כנגד עונה: הרי קיום המצוות חייב להיות לשם יחוד קב"ה ושכינתיה
חפה = 93 = נחלה (זו הנחלה אשר ראשיתה בברית בבחי' שאר וכן ראש וראשית נחלתו) = מחילה (בעת החפה הכל נמחל לחתן ולכלה)
ד"א, חפה בבחי' יחוד שלם, בחי' שאר + כסות + עונה = "שמע ישראל הוי'ה א-להינו הוי'ה אחד"

מעשים טובים = "ושבו בנים לגבולם" = 527
\ יד (המבצעת) + מעשים טובים = ישראל (וכן "קוהלת" בסוד הארת המלכות המתוקנת כאשר המצוה נתקימה בעשיה ביד ממש)
מעשים
טובים הם בחי' כוללת, לכן הוא היחיד הנאמר בלשון רבים (כי מעשים שייכים רק
לעולם הרבוי) ואינו מיוחס למועד מפורט בחיים (להבדיל מהשלבים הקודמים
לכאורה, אשר קבוע כל אחד בעתו ובזמנו, בתאריך המיועד לו)ץ ועוד:
טובים = בינה. מעשים = 460 = השפעה = נשמע = קדושים = צדיק בן צדיק
המעשים
נעשים במלכות היא הבינה תתאה, וכדי להיות טובים הם חייבים להיות מעשים של
תיקון והכנה ליחוד קבהו"ש. בפשטות מעשה משמעותו "השפעה" = מעשים. המעשים,
בבחי' נעשה, צריכים להיות מתוקנים על ידי אורות ה"נשמע" = מעשים. וכן,
מכיוון שבטבעו מעשה = קדושה, חייבים להיות מעשים = קדושים.

ברית + תורה + מצוות + חפה = 1858 = (שמות יב,מז) "כל עדת יש ראל יעשו אתו"
ברית + תורה + מצוות + חפה + מעשים טובים = 2385

פסוקים מהתנ״ך שערכם בגימטריה הוא 2385
[במדבר ג, 2]ואלה שמות בני־אהרן הבכר נדב ואביהוא אלעזר ואיתמר
[בראשית כד, 23]ויאמר בת־מי את הגידי נא לי היש בית־אביך מקום לנו ללין
[ויקרא טז, 3]בזאת יבא אהרן אל־הקדש בפר בן־בקר לחטאת ואיל לעלה
[משלי ל, 16]שאול ועצר־רחם ארץ לא־שבעה מים ואש לא־אמרה הון
[נחמיה יב, 41]והכהנים אליקים מעשיה מנימין מיכיה אליועיני זכריה חנניה בחצצרות
[שמואל א׳ א, 21]ויעל האיש אלקנה וכל־ביתו לזבח ליהוה את־זבח הימים ואת־נדרו
[תהילים קט, 1]למנצח לדוד מזמור אלהי תהלתי אל־תחרש
[תהילים קמג, 5]זכרתי ימים מקדם הגיתי בכל־פעלך במעשה ידיך אשוחח










Development by EduPlanet.Network



Who links here?




Jewish Banners

אין תגובות: